דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה לכיתה א' ועולם המספרים 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 1575 פעמים ]

חוברת הכנה לכיתה א' עולם המספרים הינה אסופה של רעיונות אשר נבנתה על סמך היכרות עם תוכנית הלימודים העדכנית ביותר במשרד החינוך. החומר הלימודי איתו ייפגש הילד שלכם בשנת הלימודים הראשונה שלו מופיע בחוברת זו בצורה נבונה ובבנייה הדרגתית, ומה שלא מופיע בחוברת נמצא שם ברקע – שכן הבנייה הרציפה של הבסיסים הנכונים הינה הכרחית בכדי לאפשר לילד להבין ולהשתלב במסגרת הלימודית מבלי לפגר מאחור. מסיבה זו אנו ממליצים בחום על קורס הכנה לכיתה א' ובעיקר על עבודה של אחד על אחד אתכם, ההורים, על ידי שימוש נכון ורציף בחוברות ההכנה. הצורך שלכם ידוע ומוכר מיד ראשונה, והחוברות יוצרו בכדי לענות על צורך אמיתי שעלה עם השנים ובהתאם לשינויים ברוח הזמן וחומרי הלימוד. בסופו של דבר אין הורה אשר לא רוצה רק את הטוב ביותר לילדיו, ואנו מציעים את האפשרות לתת עוד ועוד טוב על ידי שימוש בעזרים מדויקים ומוכווני מטרה. על ידי השימוש בידע שאנו מציעים אתם יכולים להעניק לילדכם בסיס איתן של ביטחון עצמי ושלווה שנובעים מהכרות עם החומר הלימודי תוך יצירת יחסי קרבה אתכם – ההורים, אשר במקרה הזה משמשים למעין מרצים ובעצם מורים לכל דבר.

חוברות הכנה לכיתה א' עולם המספרים – פוטנציאל לרגעים קסומים

הרגע בו ילד, וגם מבוגר, פתאום מבין משהו שהוא לא הבין עד כה הינו רגע מקסים. עד היום כמבוגר אני חווה רגעים כאלו. לא באותה כמות שחוויתי כילד וכתלמיד, אך אין לי ספק כי רגעי הבהירות הצלולה כל-כך בהם משהו נסתר נגלה לעיני במלוא הדרו הינם רגעים יפהפיים בחיים, רגעים שאני נוצר בליבי. העבודה המשותפת שלכם עם ילדיכם על חוברות הכנה לכיתה א' עולם המספרים יוצרת את המרחב בו רגעים כאלו יכולים להתרחש ואכן מתרחשים מדי יום ביומו. לא לכולנו יש נטייה למתמטיקה ואלגברה, ולחלקנו עולם המספרים הינו עולם מרתק אך רחוק מהישגנו. כבר הוכיחו רבות כי עם מורה טוב וגישה פתוחה ניתן ללמד את כולם מתמטיקה. כמובן שעם כישרון טבעי ניתן תמיד להגיע יותר בקלות למקומות אליהם מישהו שאינו כשרוני במיוחד יגיע רק בעבודה קשה ומאמץ גדול. אין זה אומר כי יש להתייאש ולוותר, ודווקא במתמטיקה ניתן להגיע להרבה מאוד מאותם הרגעים הקסומים עליהם כתבתי כאן. כמובן שכאשר הילד שלכם חווה רגע שכזה, ההנאה שלכם מוכפלת ומשולשת שכן מה יותר נעים מלדעת שלילד שלכם עכשיו נעים ושהוא ווה את החוויה הזו בצורה נקייה וראשונית כל-כך, ואתם שם שותפים לחוויה שלו.

אל תהססו - הכנה לכיתה א' עולם המספרים

אנחנו מקווים כי הפנמתם את הפוטנציאל הגלום בתוך חוברות הלימודים שאנו מציעים כאן. נזכיר לכם כי מעבר לעובדה כי מדובר בחוויה מעניינת ובונה בשביל הקשר שלכם עם ילדיכם, ומעבר לביטחון העצמי הרבה שניתן לבנות בילדיכם על ידי עבודה מסודרת עם חוברות אלו – יש כאן גם צורך לימודי אמיתי בהבנת החומר ואיתור הפרעות קשב וריכוז ונטיות מולדות או נרכשות להומאני או לריאלי. כמובן שלא ניתן לזהות תיכף ומיד וכי לרוב הכל פתוח ואפשרי לילדים, בייחוד לילדים המוכשרים יותר, אך ניתן על ידי עבודה זו ללמוד הרבה עם יכולותיו של הילד ועל נטיותיו הטבעיות. רתימת ידע זה לכיוון בונה ומועיל יכולה לכלול הנחיות עבודה ספציפיות, חוגי העשרה המתאימים לו יותר וכמובן בנייה של סקרנות בריאה העומדת בבסיסו של כל תלמיד מוצלח אשר מוצא את עצמו גם בהמשך החיים מלא ביטחון וסקרנות להמשיך ולחקור ולהתפתח. כל זה מתחיל כאן ועכשיו עם הכנה לכיתה א' עולם המספרים.

כנסו עכשיו לאתר הרשמי של "הכנה לכיתא א" וצפו בסרטון חובה של 4 דקות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב